Virginia Shea 10 käsku (5. nädal)

Tahan teile rääkida eelviimasest punktist "ära kuritarvita oma võimu".

Umbes 9 aastat tagasi meeldis mulle mõnikord brauserimänge mängida. Tol ajal olid nad juba populaarsust kaotama hakanud, kuid päris palju inimesi mängis neis siiski. Olin siis väike ja ei osanud hästi mängida, läksin sinna maailma avastama, sest olin huvitatud ja lihtsalt lõbutsesin. Minu lemmikmäng oli TimeZero. Kord märkasin mõnes kohas viibides, et moderaator  kuidagi ebaviisakalt kahe mängijaga suheldas (nad olid algajad). Ta võttis nende asjad pettusega ja mõnitas neid siis tükk aega, öeldes, et ta ei loobu sellest, sest “nad rikkusid mängureegleid”. Mis kõige tähtsam, see ei olnud ainult üks juhtum. Pärast seda sagenesid moderaatorite ebaseadusliku tegevuse juhtumid. Eriti halvendas see uustulnukate elu, moderaatorid kogenud mängijaid ei rünnanud. Selle tulemusel avaldati mängu ametlikul veebisaidil 2 kuu pärast artikkel, kus öeldi, et enam kui pooled moderaatorid vallandati mängijate sobimatu kohtlemise tõttu ja nad viivad läbi uut moderaatorite kogumit.

Ma arvan, et see näide kehastab, miks ei tohi kuritarvita oma võimu. Sel juhul rikkus see oluliselt mängijate mängukogemust. Kokkuvõtteks tahan öelda, et nõustun selle punktiga täielikult, te peaksite oma võimu kasulikult kasutama. With great power comes great responsibility - Uncle Ben.

Comments

Popular posts from this blog

uue meedia mõju traditsioonilisele

IT proffid ja käsitöölised (8.nädal)